گروه دانش بنیان الووفنی کار

نصب و تعمیرلوازم برقی خانه و آشپزخانه در تهران

نصب و تعمیرلوازم برقی خانه و آشپزخانه در تهران

خدمات نصب و تعمیر انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه در تهران

ما بهترین خدمات نصب و تعمیرلوازم برقی خانه و آشپزخانه در تهران را ارائه می دهیم

تماس با ما

09127714246

09395004983

09101427298

دسترسی به بیش از 1800 تعمیرکار و سرویسکار لوازم خانگی(برقی آشپرخانه)در شرق،غرب،شمال و جنوب تهران و تمامی مناطق و در محل شما تنها با یک تماس بصورت شبانه روزی.

الووفنی کار یک گروه دانش بنیان در زمینه ارائه خدمات حرفه ای تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه،سیستم برقکاری و لوله کشی آب،تعمیر پمپ آب خانگی و صنعتی،لوازم صوتی و تصویری ،تعمیرات لوازم صنعتی و … فعالیت می‌کند.

 تیم ما با گروهی مجرب و متخصص از تعمیرکاران و سرویسکاران:هود آشپزخانه،چای ساز،ساندویچ ساز،بخارپز،سرخ کن،تعمیر ظروف تفلون،اجاق برقی،آسیاب برقی،چرخ گوشت،توستر،ماشین ظرفشویی،ماشین لباسشویی،یخچال فریزر و سایدبای ساید،قهوه ساز و اسپرسوساز برقی،قوری برقی و دمنوش ساز،سبزی خوردکن ،آبمیوه گیری،و..خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی با استفاده از لوازم اصلی و باکیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

گروه دانش بنیان الووفنی کار-درخواست نیروی خدمات نصب،سرویس و تعمیرات در تهران و نمایندگی های مجاز در شهر های ایران

با استفاده از تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت اورجینال، الووفنی کار از جمله بهترین مراکز و نمایندگی های مجاز خدمات تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه در این زمینه محسوب می‌شود.

بررسی خدمات نصب و تعمیر لوازم برقی خانه و آشپزخانه الووفنی کار

خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه در منزل ارائه شده و همگی قطعات یدکی یا تعمیرات انجام شده دارای گارانتی دو ماهه مینصب و تعمیرانواع ماشین لباسشویی باشند.ضمنا به مدت یک هفته فرصت تست خواهید داشت و در صورت بروز مشکل،کارشناس و تعمیرکار دستگاه برقی شما موظف به حضور مجدد و بررسی دستگاه خواهد بود.

 

کیفیت خدمات تیم تعمیر لوازم آشپزخانه در منزل الووفنی کار:

تعمیرکاران لوازم برقی در شهر تهران و نمایندگی های مجاز لوازم خانگی به عنوان یک تیم دانش بنیان و با دارا بودن دانش تعمیر لوازم برقی خانه و آشپزخانه در منزل یا تعمیرگاه های سطح تهران،ملزم به ارائه با کیفیت ترین خدمات و استفاده از قطعات یدکی استاندارد و اصلی با دریافت هزینه تعمیر لوازم برقی خانگی طبق لیست تعرفه اتحادیه لوازم خانگی می باشند.

برای دریافت خدمات نصب و تعمیر لوازم برقی خانه و آشپزخانه در نزدیکترین نمایندگی مجاز و کارگاه مجهز تعمیر لوازم خانگی در محل و منطقه خود تلفن را برداشته با ما در تماس باشید یا پس از ثبت آدرس و مشخصات خود توسط اوپراتور آنلاین تیم الووفنی کار سه کارشناس و تعمیرکار لوازم خانگی در تهران،قیمت تعمیرات لوازم خانگی را به رایگان دریافت کرده و منصفترین آنها را برای تعمیر دستگاه برقی آشپزخانه خود انتخاب نمایید..

تماس با ما

09127714246

09395004983

09101427298

سوالات متداول تعمیر لوازم خانه و آشپزخانه:

1-آیا تعمیرات لوازم آشپزخانه مثل مایکرفر و سولاردوم را در منزل انجام میدهید یا به کارگاه انتقال میدهید و آیا هزینه ایاب و ذهاب دارد؟

تعمیر مایکروفر و سولاردوم با توجه به ولتاژ بالای ترانس و تشعشعات مگنترون،کاری تخصصی است و نیاز به لوازم اندازه گیری و تست قطعات خاصی دارد.اما تعمیرکاران مایکروویو سعی میکنند تمامی تعمیرات لوازم برقی آشپزخانه را در منزل انجام دهند.در صورتی که امکان انجام تعمیرات در محل وجود نداشت دستگاه توسط تعمیرکار به نزدیکترین کارگاه مجهز تعمیر لوازم آشپزخانه ارسال شده و تنها هزینه بازگشت محصول محاسبه خواهد شد.

2-آیا تعمیرات لوازم آشپزخانه مثل مایکرفر و سولاردوم را در منزل انجام میدهید یا به کارگاه انتقال میدهید و آیا هزینه ایاب و ذهاب دارد؟

تمامی هزینه تعمیر لوازم برقی و گازی منزل و آشپزخانه شما طبق تعرفه اتحادیه تعمیر لوازم خانگی در سال 1403 محاسبه خواهد شد و در صورت نیاز فاکتور رسمی(با احتساب مالیات)توسط شرکت صادر و برای مشتری ارسال خواهد شد.

3-آیا خرید قطعات یدکی لوازم خانگی با مشتری است یا تعمیرکار؟

پس از مراجعه تعمیرکار لوازم برقی منزل به شما و برآورد میزان خرابی و ایراد دستگاه کلیه قطعات یدکی مورد نیاز به مشتری اعلام خواهد شد و در صورت تمایل صاحب خانه،این قطعات توسط تکنسین تعمیرات لوازم خانگی از فروشگاه های مجاز و قطعات اورجینال و اصلی خریداری می گردد،در غیر اینصورت خرید قطعات توسط خودتان از فروشگاه های محلی یا مرکزی لوازم آشپزخانه خریداری شده و تعمیرکار ما،تنها اجرت انجام تعمیرات لوازم برقی را دریافت خواهد کرد.

4-آیا خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی الووفنی کار شامل گارانتی هم می شود؟

تمامی تعمیرکاران و سرویسکاران تیم دانش بنیان الووفنی کار،ملزم به انجام خدمات خود بصورت احسن و انجام گارانتی محصول تعمیر شده به مدت 15 روز می باشند.

5-الووفنی کار خدمات و پشتیبانی تعمیرکدام دستگاههای لوازم برقی خانگی و آشپزخانه را انجام میدهد؟

تیم فنی الووفنی کار تعمیرات انواع دستگاه های برقی آشپزخانه زیر را در محل و منزل شما و یا در نزدیکترین تعمیرگاه مجهز خود در تمامی مناطق تهران انجام میدهد:
1-نصب و تعمیر یخچال فریزر،ساید بای ساید صندوقی،ویترینی و فروشگاهی
2-نصب و تعمیر ماکروفر و سولاردوم
3-نصب و تعمیرانواع سولاردوم
4-نصب و تعمیر فر برقی
5-نصب و تعمیر اجاق گاز و هودآشپزخانه
6-تعمیرات انواع جاروبرقی
7-تعمیرات چای ساز
8-تعمیرات ساندویچ ساز
9-تعمیر دماور
10-نصب و تعمیرات انواع تلوزیون . LCDوLED
11-نصب و تعمیر سینمای خانگی
12-نصب و تعمیر ماهواره
13-تعمیرات آسیاب و خردکن
14-تعمیرات آبمیوه گیری و مخلوط کن
15تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز
16-تعمیر قهوه ساز صنعتی
17-تعمیرات ساندبار
18-تعمیر رادیوضبط
19-تعمیر فن و هواکش آشپزخانه
20-تعمیر کوشکوب برقی
21-تعمیرات حوله خشک کن برقی
22-تعمیر کتری برقی
23-تعمیرات وی سی دیVCD و دی وی دیDVD
24-تعمیر سسوآر،اتومو،بخور،اپیلیدی،فرکننده مو
25-تعمیر دستگاه سولاریوم
26-تعمیرات برس حرارتی برقی
27-تعمیر سرخ کن
28-تعمیر بابلیس
29-ماشین ریش تراش
30-تعمیر اتو بخار و اتو پرس
31-تعمیر سشوآر کلاهی
32-تعمیرات دستگاه موم و وکس
33-تعمیرات دستگاه یو وی(UV)
34-تعمیر سوهان برقی
در انواع برندهای ایرانی و خارجی مثل فبلیپس،ال جی،سامسونگ،بوش،دلونگی،آاگ(AEG)،بکو،فیلیپس،دوو،فلر،میگل وتعمیرات انواع لوازم برقی خانگی برند و مارک ایرانی مانند:اسنوا،هادستون،امرسان،جی پلاس،هیمالیا،پاکشوما،پارس خزر،تولیپس را در محل یا تعمیرگاههای مجهز الووفنی کار در مناطق مختلف تهران انجام میدهد.

تماس با ما

09127714246

09395004983

09101427298

الووفنی کار ضامن آرامش و آسایش ساکنان ایران زمین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *