گروه دانش بنیان الووفنی کار

قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403

قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403

قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403بر اساس نرخ نامه اتحادیه چقدر است؟

گروه دانش‌بنیان الووفنی کار یعنوان یکی از معتبرترین و بهترین مرکز خدمات نصب و تعمیر کولرگازی،اسپیلت و داکت اسپیلت در تمام مناطق تهران و نمایندگی های مجاز تیم ما در 

شهرستان های ایران با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی ضعیف جامعه و درآمد پایین هموطنان ایرانی، قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403 را تغییرات چندانی نداده و با توجه 

به درآمد متعادل سرویسکاران و تعمیرکاران کولرگازی و اسپیلت خود و با استناد به تعرفه ها و نرخ نامه اتحادیه کولرگازی در شهرهای مختلف کشور،همچنان با توانایی و دقت به 

ارائه تعمیر و سرویس و خدمات کولرگازی خود می‌پردازد.

باید در نظر داشت که با توجه به تجربه تعمیرکاران یا سرویسکاران با تجربه و ایاب و ذهاب و دوری مسیر در تهران قیمت خدمات و تعمیرات متغییر خواهد بود.

 

به منظور استخدام یک کارشناس و تعمیرکار یا سرویس کار در زمینه نصب و تعمیر کولر گازی، اسپلیت یا داکت اسپلیت یا دریافت رایگان قیمت تعمیرات و نصب کولرهای گازی و اسپیلت می توانید توسط ثبت درخواست رایگان در سایت الووفنی کار و یا تماس با شماره های ما از کارشناسان پشتیبانی خدمات ما قیمت و اجرت خدمات کولرگازی را دریافت نمایید برای این کار می‌توانید با کارشناسان مرکز پاسخگویی گروه دانش‌بنیان الووفنی کار تماس بگیرید.همچنین قبل از مراجعه و به صورت مستقیم، شما می‌توانید به صورت رایگان قیمت نصب و تعمیرات را تلفنی از طریق تعمیرکاران کولرگازی اسپیلت این مرکز دریافت کنید.

  

نصب و تعمیرکولرگازی اسپیلت جنوب تهران

در سال جدیدیک هزار چهارصد و سه (1403)، طی استعلام اتحادیه نصب و تعمیر کولرهای گازی و اسپیلت ها،هزینه نصب کولر گازی اسپلیت نسبت به سال قبل تغییرات چندانی نداشته است.

بر اساس لیست اعلامی احادیه، اجرت نصب کولر گازی با توان و قدرت نامی 12000 بی تی یو با 5 متر لوله کشی مسی برابر با یک میلیون و پانصد هزار تومان و نصب کولرگازی با توان 18000 تا 24000بی تی یو برابر با مبلغ یک میلیون و نهصد هزار تومان با نصب 5 متر لوله کشی مسی و اتصال به برق شهر می‌باشد، همچنین تنها اجرت نصب کولرهای گازی اسپیلت های با توان های 26000 تا 46000 هزار بی تی تو با هزینه ای متعادل 2/5 تا 3 میلیون تومان می‌باشد، 

لازم به ذکر است که مبلغ فوق تنها شامل اجرت و هزینه نصب کولر گازی اسپلیت می‌باشد. هزینه‌هایی مانند نصب پایه دیواری، سرویس سالیانه برای کولرهای کارکرده یا دست دوم، یا هزینه‌های مرتبط با نیاز به شارژ گاز کامل یا در صورت افزایش میزان لوله کشی یا تامین کسری گاز کولر، به هزینه و خدمات نصب کولر گازی افزوده می‌شود.

 

شاید به خواندن مقاله زیر هم علاقه مند باشید:

نصب وتعمیرات کولرگازی واسپیلت درتهرن  

ا

قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403:

در یکسال اخیر  هزینه و اجرت نصب پایه دیواری کولرگازی ها تغییر زیادی نداشته و معمولا با قیمت 350 تا 450 هزار تومان نصب میگردد، اما هزینه خرید لوله مسی کولر گازی و عایق و کابل با توجه به قیمت دلار و ارز افزایش قیمت قابل توجهی داشته است.

بسیاری از مشتریان نگران شارژ گاز کولر گازی‌های جدید خود هستند، چرا که به طور عمومی در کولرهای گازی نو شارژ گاز انجام شده است و فرض می‌شود که دستگاه گاز داخلی دارند. با این حال، گاهی اوقات پس از نصب و راه‌اندازی کولرهای گازی کارکرده و دست دوم، نصاب متوجه می‌شود که در دستگاه گاز وجود ندارد و بنابراین نیاز به انجام مجدد فرآیندهای وکیوم و شارژ گاز وجود دارد که در این صورت هزینه شارژ گاز تکمیلی هم به مبلغ فوق افزوده خواهد شد.

علت قیمت ارزان نصب کولر گازی موجود در سایت های دیوار و متفرقه که توسط برخی نصابان غیر مجاز ارائه می‌شود، معمولاً به دلیل اضافه کردن هزینه‌های مختلف پس از نصب است، مانند قیمت سوراخکاری دیوار یا اجرت لوله کشی و سوراخ کاری های اضافی نصب کولرگازی اسپیلت

همچنین، هزینه و اجرت ایاب و ذهاب برای نصب کولر گازی، اسپلیت و داکت اسپلیت بستگی به فاصله و مسافت مسیر یا دوری و نزدیکی به توافق بین طرفین دارد. بر اساس لیست اتحادیه، هزینه ایاب و ذهاب برای نصب و تعمیر کولر گازی، اسپلیت و داکت اسپلیت معمولاً بین یکصد تا دویست هزار تومان قابل تغییر است. همچنین پس از حضور کارشناس یا نصاب کولرگازی در محل و در صورت لغو یا عدم توافق برای خدمات مورد نظر یا قیمت تعمیرات و نصب کولر گازی و اسپلیت، هزینه‌ای معادل ۲۵۰ هزار تومان بابت خدمات کارشناس و تعیین میزان خرابی کولرگازی و اسپیلت توسط کارشناس تعمیرات و نصب دریافت خواهد شد.

alofan.irنصب،سرویس و تعمی رکولرگازی و اسپیلت در شهر تهران و شهرهای ایران

اجرت و نرخ هزینه سرویس سالیانه و تعمیرات کولرگازی اسپیلت در سال جدید 1403 تهران و نمایندگی های مجاز الووفنی کار در شهرستان ها

اجرت و نرخ هزینه سرویس سالیانه و شستشوی انواع کولرگازی با توان های مختلف در سال جدید بر اساس لیست قیمت اتحادیه به شرح زیر است:

هزینه سرویس و شستشوی سالیانه کولر گازی با توجه به تعداد و نیاز به باز کردن یونیت داخلی و خارجی کولر گازی، جمع‌آوری گاز کولر گازی برای شستشوی قطعات، وکیوم و نصب و راه‌اندازی مجدد آن یا سرویس و شستشو به صورت روکار و در جای یونیت داخلی کولر گازی(اواپراتور) و شستشوی یونیت بیرونی(کندانسور) با استفاده از دستگاه جت واش و عدم نیاز به شارژ روغن و شارژ گاز کولر گازی اسپلیت برای توان‌های مختلف کولر گازی‌های پنجره‌ای و اسپلیت، متغیر است و بر اساس لیست زیر محاسبه می‌شود:.

قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403:

اجرت و هزینه سرویس و شستشوی سالیانه کولرگازی اسپیلت بصورت روکار و درجا کولرگازی 6000 تا 12000 بی تی یو:

650000(ششصد و پنجاه هزار تومان)

اجرت و هزینه سرویس و شستشوی سالیانه کولرگازی اسپیلت بصورت روکار و درجا کولرگازی 13000 تا 24000 بی تی یو:

850000(هشتصد و پنجاه هزار تومان)

اجرت و هزینه سرویس و شستشوی سالیانه کولرگازی اسپیلت بصورت روکار و درجا کولرگازی 26000 تا 32000 بی تی یو:

900000(نهصد هزار تومان)

اجرت و هزینه سرویس و شستشوی سالیانه کولرگازی اسپیلت بصورت روکار و درجا کولرگازی32000 (سه و دو هزار) بی تی یو به بالا:

این دستگاه های معمولا بصورت ایستاده هستند و با توجه به نوع دستگاه و میزان دسترسی قطعات دستگاه(یونیت داخلی و خارجی) با توافق طرفیت انجام خواهد شد.
ضمنا هزینه و اجرت بازگشایی و نصب مجدد دستگاه در همان محل پس از سرویس و تعمیرات با توجه به لیست اتحادیه و قیمت اتحادیه،به توافق طرفیت بستگی دارد. 
 
مقاله پیشنهادی:
 
هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت در سال ۱۴۰۳
در سال ۱۴۰۳، هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت در تهران و سایر مناطق ایران متغیر بوده است و بستگی به عوامل مختلفی از جمله مشکلات فنی دستگاه، نوع خرابی، قطعات مورد نیاز برای تعمیر، تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران، و حتی سیاست قیمت‌گذاری کارگاه‌ها دارد.
 
بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق، مشاوره با تکنسین‌های ماهر و کارگاه‌های معتبر است. آنها می‌توانند بر اساس شرایط خاص دستگاه شما و نیازهای تعمیر، هزینه تعمیر را به شما ارائه دهند. همچنین اطمینان حاصل کنید که هزینه‌های اضافی مانند هزینه قطعات و خدمات مورد نیاز نیز در محاسبات قیمت در نظر گرفته شود.
اما در حالت کلی برای تعیین هزینه های تعمیرکولرگازی و قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403 باید موارد زیر را لحاظ کرد و قبل از شرزوع کاز از تکنسین،نصاب و تعمیرکاران کولرگازی اسپیلت پرسید تا در حین تعمیرات یا پس از آن دچار مشکل نشوید:
 
تعیین قیمت شارژ گاز کامل و تکمیلی کولرهای اینورتر و معمولی در سال 1403
تعیین قیمت و اجرت نشت یابی،تست و شارژ گاز مجدد کولرگای گازی انواع برندها با توان های مختلف
قیمت و اجرت تعمیر،سرویس سالیانه کامل و فصلی کولرگازی های پنجره ای و اسپیلت در سال 1403
اجرت و تعیین قیمت تعمیر و تعویض برد کولرگازی
قیمت جابه جای و نصب کولرگازی اسپیلت در همان محل یا مکان دیگر
قیمت و اجرت جمع کردن و نصب کولرگازی اسپیلت نو و آکبند و هزینه نصب کولرگازی های کارکرده و دست دوم
اجرت و قیمت دستمزد شارژ گاز انواع کولرگازی با توان های مختلف  
اجرت و هزینه نصب داکت کشی و نصب لوله کشی و سیم کشی برق کولرگازی اسپیلت در محل
اجرت و تعمیر کمپرسور و رفع ایرادات برقی و تعویض خازن کولرگازی اسپیلت
قیمت تعمیر و عیب یابی آبریزی و نشتی آب یونیت و پنل داخلی کولرگازی

 
 

تعرفه و قیمت شارژ گاز کامل و تکمیلی کولرگاز اسپیلت در سال 1403 چقدر است؟

در حالت عمومی، هزینه شارژ گاز کامل و تکمیلی کولر گازی اسپلیت در شهر تهران و نمایندگی های تیم دانش بنیان الووفنی کار در شهرستان ها بستگی به مدل کولر گازی، توان و میزان گازی که باید شارژ شود، و شرایط فنی دستگاه از لحاظ نشتی و رفع آن،گرفتگی سیکل و لوله مویی کولرگازی،رفع ایرادات احتمالی مانند گرم بودن کولرگازی و خنک نکردن آن،یخ زدن کولرگازی،خرابی سنسورها و شیرچهار راهه(شیر برقی)کولرگازی اسپیلت متفاوت است. علاوه بر این، هزینه‌ها ممکن است براساس سیاست قیمت‌گذاری هر کارگاه یا تکنسین و افزایش و کاهش قیمت دلار و یورو و قیمت خرید گاز کولرگازی در ماهها و شهرهای مختلف متغیر باشند.

بهتر است برای دریافت قیمت دقیق، با تعدادی از کارگاه‌های معتبر و تکنسین‌های حرفه‌ای در منطقه تماس بگیرید و قیمت را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هزینه‌های اضافی نیز مطرح و مورد بررسی قرار گیرد، مانند هزینه رفع نشتی و هر گونه مشکل فنی دیگر که ممکن است برای دستگاه وجود داشته باشد.

تعمیرات کولرگازی-اسپیلت غرب تهران

جمع بندی و نتیجه گیری:

گروه الووفنی کار با تکیه بر تخصص، تجربه و تعهد به کیفیت، به عنوان یکی از بهترین مراکز نصب و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در غربت،شرق،شمال و جنوب تهران و نمایندگی های مجاز تیم خود در شهرهای کرج،قم،شیراز،مشهد،کرمان،کردستان،سنندج،ایرانشهر،اهواز،همدان,آبادان،اصفهان،رشت و انزلی،لاهیجان،آمل و بابل،گرگان و ساری شناخته می‌شود. این گروه همواره به بهبود خدمات خودو رعایت حال و حقوق مشتریان و تعمیرکاران محترم و متخصصین تعمیرکار و نصاب کولرهای گازی برای قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403 متعهد است و به دنبال رضایت از دریافت خدمات و رفع نیازهای مشتریان خود می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *