گروه دانش بنیان الووفنی کار

نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری

نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری

جدول محتوا

 

راهنمای نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری با کمک گروه دانش‌بنیان الووفنی کار 

آبگرمکن‌ها به عنوان یکی از مهمترین وسایل در منازل و مکان‌های اقامتی شهری و روستایی استفاده می‌شوند. این وسیله به شکل دیواری،ایستاده یا شومینه‌ای عرضه می‌شود و برای فراهم کردن آب گرم برای مصارف روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما همچون هر وسیله دیگری، نیاز به نصب صحیح و تعمیرات منظم دارد تا عملکرد بهینه آن تضمین شود.

 نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-آبگرمکن دیواری 

آبگرم‌کن‌های بدون مخزن، که به نام آبگرم‌کن‌های دیواری نیز شناخته می‌شوند، یکی از پرطرفدارترین و مورد علاقه‌ترین نوع آبگرم‌کن‌ها در بازار ایران هستند. این آبگرم‌کن‌ها به صورت لحظه‌ای تامین آب گرم مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند و از طریق سیستم لوله‌کشی آبگرمکن آبگرم تولیدی را جهت مصرف در دسترس قرار می‌دهند. این محصولات دارای ویژگی‌های ممتاز بسیاری هستند و از جمله محبوبیت آن‌ها می‌توان به کارایی بالا، صرفه‌جویی در فضا، و امکان نصب آسان اشاره کرد.

نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-طریقه نصب آبگرمکن های دیواری:

همواره این را در نطر داشته باید که شرایط محیطی برای نصب و خروج دود برای آبگرمکن را محیا کنید.بهترین مکام برای نصیب آبگرمکن های دیواری فضای باز حیاط و تراس می باشد،البته محلی که از گزند باد و باران در امان باشد.اما اگر میخواهید این دستگاه را در منزل و داخل آشپزخانه  وصل کنید قبل از خرید و انتخاب آبگرمکن مناسب یا خرید آبگرمکن جدید به امکانات و میزان کیفیت ساخت و اثر بخشی آن در دفترچه راهنما توجه نموده و سعی کنید از برندهای معروف وپرفروش و بهترین آبگرمکن های دیواری در بازار استفاده کنید زیرا امکانات هر دستگاه مانند آیونایزر،فن خروج دود تاثیر مستقیمی در محل نصب آبگرمکن داخل منزل دارد.

پس از در نظر گرفتن موارد فوق،میزان طول و عرض دستگاه را در نظر بگیرید و کابینت مناسبی برای آن لحاظ کنید.محل قرارگیری و زیر ساخت آبگرمکن باید کالا صاف باشد و محل خروج دود باید متناسب با دهنه خروجی محطه احتراق آبگرمکن دیواری باشد.

 

با این حال، هزینه‌های خرید، نصب و تعمیرات آبگرم‌کن‌های بدون مخزن معمولاً بالا می‌باشد که ممکن است یکی از عیوب آن‌ها به حساب آید. اما با توجه به کارایی و امکاناتی که این نوع آبگرم‌کن‌ها ارائه می‌دهند، بسیاری از مصرف‌کنندگان این هزینه‌ها را توجیه می‌کنند و از آن‌ها بهره می‌برند. از آنجایی که این آبگرم‌کن‌ها برای مصارف خانگی و تجاری استفاده می‌شوند، تأمین آب گرم به صورت لحظه‌ای و بهره‌وری در مصرف انرژی از مزایای اصلی آن‌ها محسوب می‌شود.

نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-خدمات گروه الووفنی کار برای نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری در محل:

نصب و تعمیر انواع آبگرمکن دیواری برقی و گاری برندها و مدلهای:

آبگرمکن های دیواری مدل turbo4218I /4118turbo و3115و3315IF،B3318آبگرمکن برقی مدل آزمون کار،ویتو،آبگرمکن های برقی مدل 50,EV150

 ایمن گاز مشهد مدل آرمین،آبگرمکن برقی لورچ،آبگرمکن برقی آریستون،آبگرمکن گازی جترال تکنو،آبگرمکن ویتو فلو،آبگرمکن برقی مدل 

کاوه،آبگرمکن دیواری هایدوان پلاس،ایران شرق

سرویس سالانه،شستشوی مبدل و رگولاتور

تعویض المنت و قطعات مصرفی

تعویض قطعات مصرفی آبگرمکن دیواری مانند،دیافراگم،اورینگ ها،شیرگازی،

جوشکاری و تعمیر مبدل گرمایشی آبگرمکن دیواری

 نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری_آبگرمکن ایستاده یا مخزن دار

آبگرم‌کن‌های ایستاده با مخزن، با ظرفیت‌های مختلف از ۲۰ تا ۸۰ گالن (حسب مدل و اندازه) قابلیت ذخیره آب دارند. این آبگرم‌کن‌ها با استفاده از منابع سوخت متفاوتی مانند گاز یا برق، آب موجود در مخزن را برای مصرف کننده گرم می‌کنند

یکی از بهترین مزایای این نوع از آبگرم‌کن‌ها، قیمت پایین آنها است که به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های معمول و پرکاربرد، نسبت به سایر انواع آبگرم‌کن‌ها ارزان‌تر هستند.

همچنین، به دلیل سادگی ساختار و عدم وجود قطعات پیچیده، نیاز به تعمیرات و سرویس آبگرمکن های زمینی(ایستاده) نسبت به آبگرم‌کن‌های پیشرفته‌تر(دیواری و پکیج) کمتر است. با این حال، برخی از معایب آبگرم‌کن‌های ایستاده مخزن‌دار عبارتند از:

1.نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری_سرد شدن تدریجی آب آبگرمکن ایستاده: 

زمانی که آبگرم‌کن در حال استفاده نیست، آب موجود در مخزن به تدریج سرد می‌شود که ممکن است موجب نیاز به مدتی زمان برای گرم شدن مجدد آن شود.

2. نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-نیاز به زمان برای گرم شدن آب:

 هنگامی که آبگرم‌کن خاموش شده و مجدداً روشن می‌شود، زمان برای گرم شدن آب در داخل مخزن ممکن است نسبتاً طولانی باشد.

با این وجود، با در نظر گرفتن نیازها و محدودیت‌های خود، آبگرم‌کن‌های ایستاده با مخزن می‌توانند یک گزینه مناسب و اقتصادی برای تأمین آب گرم در منازل و مکان‌های تجاری باشند.

در شهرهای تهران و سراسر کشور، گروه‌های معتبری مانند الووفنی کار به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری و در زمینه نصب و تعمیر آبگرمکن زمینی گالن دار فعالیت می‌کنند. این گروه با داشتن تجربه، دانش فنی و تیم متخصصی در زمینه نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری ، به هموطنان عزیز ایرانی در تمامی مناطق و استان ها و شهرهای تهران،کرج،اصفهان،شیراز،مشهد،کرمان،رشت،انزلی،متل قو،کیش،قشم،اهواز و آبادان،گرگان،ساری،آمل و بابل،محمودآباد،نور،نوشهر،قزوین،کردکوی،کرمانشاه،کردستان،سنندج،انزلی،بجنورد،

لاهیجان،شهرضا،شاهین شهر و ملک شهر،قم کمک می‌کند تا آبگرمکن‌های خود را به بهترین شکل ممکن نصب کنند و در صورت نیاز، تعمیرات لازم را انجام دهند.

 خدمات ارائه شده بر اساس جدول عیب یابی آبگرمکن دیواری توسط گروه الووفنی کار:

-تعمیر جرقه زن و برد الکترونیک آبگرمکن دیواری

-تعمیر و تعویض سنسور اکسیژن و دیافراگم آبگرمکن دیواری

-تنظیم جرقه زن و تعویض سوپاپ آبگرمکن دیواری یا میکروسوئیچ جرقه آبگرمکن های آیونایزردار جدید مثل 3318

-بررسی علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری 

-بررسی علت گرم نشدن آبگرمکن دیواری و زمینی

-سرویس دوره ای(اسیدشویی) و تعویض قطعات اصلی و فرعی

-بررسی نشتی آب آبگرمکن های دیواری  و رفع آن در آبگرمکن های دیواری با جوشکاری یا گرفتن درز نشتی با چسب حرارتی مخصوص مبدل و مخزن آبگرمکن 

1. نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-نصب آبگرمکن دیواری بوتان،ایران شرق،ایران رادیاتوردر محل:

– تیم تخصصی الووفنی کار با داشتن تجربه و آشنایی کامل با ابزارها و قطعات مورد نیاز و نمایندگی های مجاز نصب و تعمیر انواع آبگرمکن و پکیج دیواری بوتان،ایران رادیاتور،ایران شرق،لورچ،ایستاتیس،فرولی،آریستون،وایلانت و… در شرق،غرب،شمال و جنوب تهران و دفاتر تعمیر این آبگرمکن ها در شهرستان های کرج،قم،مشهد،کرمان و…  آبگرمکن‌های دیواری را به روش صحیح و با کیفیت بالا نصب می‌کند. نصب آبگرمکن زمینی یا ایستاده به صورت دقیق و با رعایت استانداردهای فنی انجام می‌شود.

2. نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-تعمیر و خدمات پس از فروش آبگرمکن دیواری یا زمینی:

 – گروه الووفنی پس از نصب، خدمات پس از فروش متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیرات، تعویض قطعات، تنظیمات و رفع اشکالات فنی آبگرمکن‌ها می‌شود.

از جمله خدمات فنی در زمینه نصب و تعمیر آبگرمکن های ایستاده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-نصب آبگرمکن ایستاده و زمینی در محل

-تعمیر آبگرمکن سوراخ شده

-جوشکاری مبدل و بدنه مخزن آبگرمکن دیواری و زمینی

-نشت یابی و تعمیر مبدل آبگرمکن دیواری مخزن دار و آبگرمکن ایستاده آزمایش،دناگستر،لورچ،الکترواستیل،آزمون کار،پلار،گرمان گاز

-رفع نشتی بدنه مخازن آبگرمکن زمینی و ایستاده توسط چسب مخصوص

-تعویض مخزن آبگرمکن ایستاده برقی یا گازی

-نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-تعمیر انواع آبگرمکن دیواری یا زمینی ایرانی و خارجی در محل

3. نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-مشاوره و انتخاب آبگرمکن مناسب:

   – با توجه به نیازها و محیط نصب، تیم فنی ذالووفنی به مشتریان خود مشاوره می‌دهد تا بهترین آبگرمکن را برای آن‌ها انتخاب کنند. این انتخابات با توجه به عمر مفید، کارایی و هزینه مناسب صورت می‌گیرد.

4.نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری-آموزش و راهنمایی:

   – پس از نصب، مشتریان به طور کامل آموزش‌های لازم را از تیم فنی الووفنی کار دریافت می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل از آبگرمکن خود استفاده کنند و از طریق تنظیمات مناسب، صرفه‌جویی در مصرف انرژی داشته باشند.

نمایندگی‌های مجاز نصب وتعمیر آبگرمکن دیواری در شهرستان‌ها:

گروه دانش‌بنیان الووفنی کار، علاوه بر فعالیت‌های خود در شهر تهران، نمایندگی‌های مجاز خود را در شهرستان‌های مختلف نیز تاسیس کرده است. این نمایندگی‌ها با داشتن تیم‌های مجرب و آموزش‌دیده، به ارائه خدمات نصب و تعمیر آبگرمکن در سطح شهرستان‌ها می‌پردازند و به مردم این مناطق کمک می‌کنند تا به آسانی به خدمات مورد نیازشان دست یابند.

با تکیه بر تجربه و دانش فنی، گروه دانش‌بنیان الووفنی کار به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی در زمینه نصب و تعمیر آبگرمکن، همواره در تلاش است تا نیازهای مشتریان خود را با بهترین کیفیت و خدمات مناسب برآورده کند و از اعتماد مردم بهره‌مند شود.

4 پاسخ

  1. سلام اساتید عزیز.
    آبگرمکن ایستاده پلار داریم.هر دوسه ماه یکبار سوراخ میشه.میشه با چسب جای سوراخ آبگرمکن رو پر کرد؟

    1. درود بر علیرضا عزیز…
      بله.در بشساری از موارد تعمیرکاران ما با چسب های مخصوص درزگیری به پرکردن و تعمیر مبدل ها و منابع آبگرمکن های سوراخ شده در محل میپردازند.
      البته با توجه به ضخامت و میزان سوراخ و خوردگی بدنه منیع و مبدل این کار صورت میپذیرد.
      در صورت نیاز به اطلاعات فنی و راهنمایی بیشتر با واحد فنی تیم الووفنی کار در تماس باشید.
      با تشکر…

      پشتیانی فنی تیم الووفنی کار

  2. سلام.
    قیمت سرویس کامل و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان رو میفرمایید چقدره؟ما تو کرمانشاه هستیم.نمایندگیتون گف تو سایت ببینم.ولی قیمت نداشت سایت

    1. درود بر maniعزیز…
      لطفا نوع آبگرمکن(دیواری یا زمینی)مارک بوتان و نوع و مدل آن به واحد پشتیبانی اعلام فرمایید تا قیمت و اجرت سرویس آن به شما اعلام گردد.

      با تشکر…

      پشتیانی فنی تیم الووفنی کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *