گروه دانش بنیان الووفنی کار

نصب و تعمیر کولر آبی

تماس فوری با تیم دانش بنیان الووفنی کار در تهران و شهرستان ها

09127714246

09395004983

09101427298 

 

با شروع فصل گرم سال یعنی تابستان، کولرهای آبی و گازی(اسپیلت) یکی از ابزارهای اساسی برای خلق آرامش و راحتی در فضاهای داخلی منزل و اداره،گارگاه هستند.قبل و در حین  استفاده از این دستگاه ها، نیاز به انجام خدمات نصب و تعمیر کولر آبی و تعمیرات و سرویس آن ها نیز افزایش یافته است. در محدوده غرب،شرق،شمال و جنوب تهران، کارشناسان،تعمیرکاران و سرویسکاران انواع کولر آبی معمولی و سلولوزی تیم دانش بنیان الووفنی کار با بیش از چندین سال تجربه در این زمینه، به عنوان بهترین مرکز خدمات انواع مارک و برند کولرهای آبی و سلولوزی آماده ارائه خدمات نصب و تعمیر کولر آبی در محل هستند.

 

 شاید به خواندن مقاله زیر هم علاقه مند باشید: 

نصب وتعمیرات کولرگازی واسپیلت درتهران

 

خدمات ارائه شده نصب و تعمیر کولر آبی توسط تیم الووفنی کار:

1. نصب و تعمیر کولر آبی-نصب کولرهای آبی:

کارشناسان و نصابان خدمت نصب و تعمیر کولر آبی تیم دانش بنیان الووفنی کار با داشتن تجربه و دانش کافی، به صورت حرفه‌ای و دقیق کولرهای آبی را در انواع فضاهای پشت بام،تراس،پشت پنجره ها و مکان ها با دسترسی سخت نصب می‌کنند. از طراحی،اجرا و نصب پایه های فلزی کولرآبی تا اتصالات لوله‌کشی آب و سیم کشی و نصب برق کولر آبی و تست و راه اندازی انواع کولرآبی های ساده و سلولوزی، همه مراحل نصب توسط تیم ما با کیفیت بالا و دانش روز انجام می‌شود.

 

 

شاید به خواندن مقاله زیر هم علاقه مند باشید: 

قیمت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی1403

2.نصب و تعمیر کولر آبی-تعمیرات کولر آبی:

از دیگر خدمات نصب و تعمیر کولر آبی تیم فنی الووفنی کار خدمات تخصصی  رفع ایرادات شایع و عمومی مانند رفع آنشتی کولر آبی،تنظیم شناور و …و انجام تعمیرات تخصصی کولر آبی مانند،تعمیر دینام و موتور کولر آبی،تعویض و تعمیر پمپ آب کولرهای آبی،نصب و و تعمیر کلید برق کولرآبی،رفع ایرادات سیم کشی و اتصالی و برق دار شدن بدنه کولر آبی،بازسازی کولرهای سوخته(آتش گرفته)سیم پیچی دینام،رفع گیریپاژ موتور و دینام کولرآبی،تعمیر پمپ آبی کولر،تعویض درب و بلبرینگ های دینام کولر آبی،رفع جرقه زدن سیم کشی و کلید برق کولر آبی،تعویض فیور و رفع مشکلات برق کولرهای آبی،تعویض میله و توربین وسط کولر آبی،تعویض یاتاقان ها،تعمیر بدنه،کف و سقف کولر آبی ،معمیر موتور و درایو کنترل دور موتور و حسگر و سنسور داخلی کولرهای سلولوزی و در صورت بروز هر گونه مشکل در کولرهای آبی، تیم تخصصی ما با سرعت عمل و دقت، مشکل را تشخیص می‌دهد و تعمیرات لازم را در محل یا کارگاه های تخصصی خود انجام می‌دهد. از جمله خدمات تعمیراتی ما عبارتند از: تعویض قطعات آسیب‌دیده، تعمیر لوله‌کشی و تعمیر موتورهای کولر.

تماس با تیم دانش بنیان الووفنی کار در تهران و شهرستان ها

09127714246

09395004983

09101427298

شاید به خواندن مقاله زیر هم علاقه مند باشید: 

کدام برند کولر گازی خوب است؟

3. نصب و تعمیر کولر آبی-سرویس دوره‌ای کولر آبی : 

با وضعیت بد آب شهری و هوای آلوده شهرهای بزرگ برای حفظ کارایی و عمر مفید کولر آبی، سرویس دوره‌ای کولر ضروری است. تیم ما با ارائه خدمات سرویس منظم، به تمیز کردن، تعویض پوشالها و رسوب گیری دریچه های کولر،روغن کاری یاتاقانها و عوامل متحرک کولرهای آبی،تنظیم و تعویض تسمه،تعویض فولی موتور و پروانه توربین وسط کولر آبی،تعمیر و تعویض سیم کشی موتور و تنظیم کنتاکتهای کلید برق کولر آبی،حذف رسوب و سختی کف کولر،تنظیم پروانه پمپ آب،نظافت و پاکسازی شیلنگهای انتقال آب داخل کولر،تعویض سه راهی و آبریز دریچه های کولر آبی،تنظیم پایه ها و جلوگیری از صدا دادن و لرزش کولر آبی،تعویض برزنت و اصلاح انتقال هوا،تنظیم دریچه های کولر آبی و بررسی عملکرد کولرها در دور تند و کند می‌پردازد تا عملکرد بهینه آنها تضمین شود.

4. خدمات 24 ساعته و فوری کولر های آبی: 

در صورت بروز مشکلات اساسی و نیاز به تعمیرات فوری، تیم ما آماده پاسخگویی در هر ساعت از شبانه‌روز است. با تماس به شماره تلفنهای ما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌رسیم و مشکل را برطرف می‌کنیم.

 

محل خدمات و نمایندگی مجاز نصب و تعمیر کولر آبی غرب تهران:
تیم دانش بنیان الووفنی خدمات خود را در محله‌های مهرآباد جنوبی، شهرک غرب، سعادت آباد، ستاری، شهرزیبا، آریاشهر، پونک، طرشت، جی، جیهون، انقلاب، تهران ویلا، ستارخان و باقرخان، تهرانسر،چیتگر،شهرزیبا،جنت آباد شمالی و جنوبی،مرزداران ارائه می‌دهد.

محل خدمات و نمایندگی مجاز نصب و تعمیر کولر آبی جنوب تهران:

محله های شهرری،علی آباد،افسریه،محلاتی،میدان خراسان و شوش،قیام،مولوی،راه آهن،شاه عبدالعظیم،ورامین و قرچک،خاوران و …

 

محل خدمات و نمایندگی مجاز نصب و تعمیر کولر آبی شمال تهران:

تجریش،الهیه،ونک،قیطریه،میرداماد،زعفرانیه،پاسداران،نوبنیاد،جردن و …

محل خدمات و نمایندگی مجاز نصب و تعمیر کولر آبی بخش مرکز تهران:

ولیعصر،بازار تهران،میدان امام خمینی(توپخانه)،منیریه،انقلاب،فاطمی،شریعتی،میدان امام حسین،میدان سپاه،فردوسی،هفت تیر ،والفجر،کارگر شمالی و جنوبی و…

محل خدمات و نمایندگی مجاز نصب و تعمیر کولر آبی شرق تهران:

تهرانپارس،رسالت،شهرک نفت،پیروزی،بلوار ارتش

 
 

نتیجه:

تیم دانش بنیان الووفنی با تعهد و حرفه‌ایت خدمات بی‌نظیری در زمینه نصب، تعمیرات و سرویس کولرهای آبی در محدوده غرب تهران ارائه می‌دهد. با تماس به شماره تلفنهای ما، از خدمات ما بهره‌مند شوید و آرامش خود را در تابستان بهبود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *